News

25 Jun 2015

20 Cara Mengagumkan Kaunter Tetamu Kawasan

News
Kami tidak pernah mendapat peluang kedua untuk membuat kesan pertama yang baik. Pepatah lama tetapi bijak berdering terutamanya kejam dalam perniagaan. Dalam milisaat memasuki pejabat, pelanggan yang berpotensi membuat keputusan mereka tentang kami dan syarikat kami. Dalam sepintas lalu , mereka dengan serta-merta membuat keputusan bagaimana boleh dipercayai kita, jika kita rosak atau dalam bentuk wang dan, sering kali, jika anda cukup baik untuk melakukan perniagaan dengan. Walaupun kita tidak dapat mengawal apa yang orang fikir , kita boleh pad dek tanggapan pertama memihak kepada kami - dan bukan hanya dengan semangkuk gula-gula dan sofa empuk selesa di kawasan penerimaan tetamu anda. Terdapat banyak cara kita boleh menyampaikan kejayaan dan profesionalisme perniagaan kami betul-betul di pintu masuk kami. Daripada menawarkan senyuman mesra ( ini harus diberikan) untuk membersihkan kawasan ruang dengan tumbuh-tumbuhan yang subur , untuk menyalakan logo syarikat menawarkan Wi -Fi percuma , di sini adalah 20 cara anda boleh membuat kesan yang positif , berkekalan pertama dengan pejabat kaunter penyambut tetamu.


Processing...